ΚΔΒΜ Φωτεινάκης

Πίνακας Α3

Γενικές ερωτήσεις υψηλής δυσκολίας

Πίνακας Α3

Γενικές ερωτήσεις υψηλής δυσκολίας

1 / 50

Τι ονομάζουμε ηλεκτροκίνητα μηχανήματα έργων;

2 / 50

Ποιά από τα παρακάτω αποτελούν ηλεκτροκίνητα μηχανήματα έργων;

3 / 50

Τι είναι ηλεκτρικό κύκλωμα ;

4 / 50

Τι ονομάζουμε ηλεκτρικό ρεύμα ;

5 / 50

Τι ονομάζουμε ένταση ηλεκτρικού ρεύματος ( Ι ) και ποια η μονάδα μέτρησής της;

6 / 50

Τι ονομάζεται ηλεκτρική τάση (U) και ποια η μονάδα μέτρησής της ;

7 / 50

Τι είναι ηλεκτρική αντίσταση και ποια η μονάδα μέτρησής της ;

8 / 50

Ποια από τα παρακάτω είναι χαρακτηριστικά στοιχεία των μπαταριών ;

9 / 50

Για να συνδεθούν μπαταρίες σε σειρά πρέπει:

10 / 50

Ο βαθμός απόδοσης μιας μηχανής είναι;

11 / 50

Τι είναι οι μετασχηματιστές ;

12 / 50

Ποια από τα παρακάτω είναι ηλεκτρικές μηχανές;

13 / 50

Πρέπει ο χειριστής πρέπει να επιβλέπει τους εργάτες που ετοιμάζουν το σαμπάνιασμα του φορτίου;

14 / 50

Επιτρέπεται να ανυψώνουμε απότομα το φορτίο;

15 / 50

Τι καλείται ροπή ανατροπής γερανού;

16 / 50

Τι καλείται ροπή επαναφοράς γερανού;

17 / 50

Τι θα συμβεί σε γερανό όταν η ροπή ανατροπής υπερβεί την ροπή επαναφοράς;

18 / 50

Γιατί δεν πρέπει να ρυπαίνονται με πετρέλαια, ή λαδιά ή γράσα τα φερμουίτ των συστημάτων πεδήσεως;

19 / 50

Η μπαταρία αυτοκίνητου σε σχέση με μια συστοιχία συσσωρευτών κλαρκ: (Επιλέξτε την ορθή απάντηση)

20 / 50

Ποιοι συμπλέκτες ονομάζονται συμπλέκτες ασφάλειας έναντι υπερφορτώσεως;

21 / 50

Τι είναι το μπουτόν ασφαλείας;

22 / 50

Πώς ονομάζεται το όργανο που μας δείχνει την τάση του ρεύματος;

23 / 50

Πώς ονομάζεται το όργανο που μας δείχνει την ένταση του ρεύματος που απορροφά το κύκλωμα στο οποίο είναι σε σειρά συνδεδεμένο;

24 / 50

Τι είναι οι τερματικοί διακόπτες;

25 / 50

Τι είναι οι διακόπτες κίνδυνου;

26 / 50

Με ποιο τρόπο γίνεται η φόρτιση της συστοιχίας των συσσωρευτών (μπαταριών);

27 / 50

Πώς ο χειριστής αντιλαμβάνεται ότι η συστοιχία των συσσωρευτών (μπαταριών) πρέπει να φορτιστεί εκ νέου;

28 / 50

Για ποιο λόγο οι συσκευές φόρτισης των συστοιχιών πρέπει να βρίσκονται σε ανεξάρτητο και καλά αεριζόμενο χώρο;

29 / 50

Ποιοι είναι ο βασικοί έλεγχοι που πρέπει να κάνει ο χειριστής καθημερινά στη συστοιχία των συσσωρευτών (μπαταριών);

30 / 50

Πώς γίνεται η συμπλήρωση των υγρών στη συστοιχία των συσσωρευτών (μπαταριών);

31 / 50

Τι είναι ο τετράχρονος κινητήρας;

32 / 50

Τι είναι ο δίχρονος κινητήρας;

33 / 50

Τι είναι η αντλία καύσιμου πιέσεως;

34 / 50

Ο ψεκαστήρας καύσιμου (μπέκ) σε τι χρησιμεύει;

35 / 50

Τι είναι το έμβολο σε μια μηχανή εσωτερικής καύσης;

36 / 50

Τι είναι το εμβολοχιτώνιο;

37 / 50

Τι κάνει το ωστήριο (μπιέλα);

38 / 50

Τι κάνει ο στροφαλοφόρος άξονας;

39 / 50

Τι είναι τα "καπάκια" της Μ.Ε.Κ.;

40 / 50

Τι εξυπηρετούν οι βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής στον κινητήρα;

41 / 50

Τι δουλειά κάνει το "ιντερκούλερ";

42 / 50

Γιατί το ψυγείο του νερού είναι κυψελωτό;

43 / 50

Το λιπαντικό μέσο έχει την ικανότητα να αποκτά υπερβολικά υψηλή θερμοκρασία με αποτέλεσμα να μειώνεται η λιπαντική και ψυκτική του ικανότητα και για το λόγο αυτό στις Μ.Ε.Κ. μεγάλης ισχύος τοποθετείται ψυγείο για την ψύξη του λιπαντικού μέσου.

44 / 50

Το σύστημα λίπανσης που χρησιμοποιείται σήμερα στις Μ.Ε.Κ., είναι σύστημα φυσικής κυκλοφορίας του λιπαντικού μέσου με τη χρήση ειδικών διατομών.

45 / 50

Όταν το μανόμετρο του λαδιού λίπανσης, το οποίο βρίσκεται στο ταμπλό, δείχνει πίεση μικρότερη του κανονικού (δηλαδή 2,5 έως 5,5 kg/cm2), οφείλετε στην ανεπαρκή λίπανση των τριβομένων μερών της Μ.Ε.Κ. με αποτέλεσμα: α. την ταχύτατη φθορά των τριβομένων μερών της μηχανής, β. το σταμάτημα της λειτουργίας της μηχανής χωρίς την παρέμβαση του χειριστή.

46 / 50

Η θερμοκρασία του λαδιού λίπανσης της μηχανής παρακολουθείται συνεχώς ώστε να μην υπερβεί το επιτρεπόμενο όριο (κανονική θερμοκρασία λαδιού 75°C έως 90°C ), προκειμένου: α. να βελτιώνεται η λιπαντική ικανότητα του λαδιού, β. να φθείρονται μόνο τα υλικά στεγανοποίησης και όχι το σώμα της μηχανής.

47 / 50

Η θερμοκρασία του λαδιού λίπανσης της μηχανής παρακολουθείται συνεχώς ώστε να μην πέφτει κάτω από το επιτρεπόμενο όριο (κανονική θερμοκρασία λαδιού 75οC έως 90οC) προκειμένου: α. Το λάδι να μην γίνεται παχύρρευστο και δυσχεραίνεται η κυκλοφορία του στο κύκλωμα λίπανσης, β. Να μην αυξάνονται οι αντιστάσεις τριβής στα έδρανα.

48 / 50

Πόσα ελατήρια έχουμε στο πιστόνι, ποια είναι και που πάνε;

49 / 50

Τι καίει η εξάτμιση αν βγάλει άσπρο καπνό, τι καίει αν βγάζει μαύρο και μπλε καπνό αντίστοιχα;

50 / 50

Τι προσέχουμε στην αλυσίδα μετάδοσης κίνησης από το μοτέρ;

Your score is

The average score is 88%

0%