ΚΔΒΜ Φωτεινάκης

ΠΡΟΤΥΠΟ ΚΕΝΤΡΟ ΧΕΙΡΙΣΤΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ ΕΡΓΟΥ ΚΑΙ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Περισσότερα Online Τεστ Σύντομα διαθέσιμα

/134

Μηχανήματα έργου

1 / 134

Category: ΘΕ2

11. Η εκτροπή ή ανατροπή ενός μηχανήματος έργου μπορεί να προκύψει λόγω:

2 / 134

Category: ΘΕ2

10. Η χρήση κράνους προστασίας είναι υποχρεωτική για την προστασία του κεφαλιού του χειριστή ενός μηχανήματος έργου.

3 / 134

Category: ΘΕ2

9. Ο βασικότερος μακροχρόνιος κίνδυνος για την υγεία του χειριστή ενός μηχανήματος έργου είναι:

4 / 134

Category: ΘΕ1

8. Στην Ευρωπαϊκή Ένωση, τα κράτη μέλη πρέπει να τηρούν τις ελάχιστες απαιτήσεις των προτύπων σχετικά με τη χρήση μηχανημάτων έργου, και δεν μπορούν να θεσπίσουν αυστηρότερα.

5 / 134

Category: ΘΕ1

7. Οι διαδρομές κυκλοφορίας των μηχανημάτων έργου πρέπει να είναι κατάλληλες και ασφαλείς για τα άτομα και τα οχήματα που τις χρησιμοποιούν.

6 / 134

Category: ΘΕ1

6. Για ανυψωτική ικανότητα άνω των 4.000 kg δεν απαιτείται η λήψη αντίστοιχης άδειας.

7 / 134

Category: ΘΕ1

5. Για ανυψωτική ικανότητα έως 4.000 kg απαιτείται είτε πιστοποίηση της τεχνικής επάρκειας είτε λήψη αντίστοιχης άδειας.

8 / 134

Category: ΘΕ1

4. Για ανυψωτική ικανότητα έως 2.500 kg, δεν απαιτείται η προηγουμένη λήψη άδειας, υπό την προϋπόθεση ότι οι ενδιαφερόμενοι έχουν υποβληθεί σε πρόγραμμα επαγγελματικής κατάρτισης.

9 / 134

Category: ΘΕ1

3. Ο χειριστής μηχανήματων έργου πρέπει να εφαρμόζει τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ) και ακολουθεί τους εσωτερικούς κανονισμούς ασφάλειας στο εκάστοτε εργοτάξιο.

10 / 134

Category: ΘΕ1

2. Ο χειριστής μηχανήματων έργου έχει εκτεταμένες αρμοδιότητες, συμπεριλαμβανομένων να οδηγεί, να χειρίζεται και να συντηρεί το όχημα.

11 / 134

Category: ΘΕ1

1. Το επάγγελμα χειριστή μηχανημάτων έργου είναι ένα από τα πιο επικίνδυνα επαγγέλματα, με πολλά εργατικά ατυχήματα.

12 / 134

Category: ΘΕ11

134. Με τον καιρό ένα εγκαταλελειμμένο μηχάνημα έργου μπορεί να σκουριάσει, προκαλώντας εκτεταμένες διαρροές υγρών που μπορεί να φέρει ακόμα (π.χ., κινητήρα, υδραυλικά).

13 / 134

Category: ΘΕ11

133. Όταν ένα μηχάνημα βρίσκεται στο τέλος της ζωής του, συχνά εγκαταλείπεται εκτεθειμένο ή μερικώς εκτεθειμένο περιορίζοντας το χώρο εργασίας.

14 / 134

Category: ΘΕ11

132. Ένας συνήθης τρόπος μόλυνσης του περιβάλλοντος μετά το πέρας της συντήρησης ή της επισκευής του μηχανήματος έργου είναι να απορρίπτονται με μη ελεγχόμενο τρόπο τα λάδια ή τα φίλτρα.

15 / 134

Category: ΘΕ11

131. Η κυρίαρχη πηγή θορύβου στα περισσότερα μηχανήματα έργου με κινητήρες ντίζελ είναι η ανεπαρκής σίγαση της
εξάτμισης.

16 / 134

Category: ΘΕ11

130. Τα επίπεδα θορύβου που δημιουργούνται από τα μηχανήματα έργου ποικίλουν σημαντικά ανάλογα με παράγοντες όπως το είδος του μηχανήματος, το μοντέλο, η λειτουργία που εκτελείται, και η κατάσταση του μηχανήματος.

17 / 134

Category: ΘΕ10

129. Κατά την προσέγγιση σε «τυφλές» γωνίες, πρέπει να χρησιμοποιείται η κόρνα.

18 / 134

Category: ΘΕ10

128. Πριν από την απόθεση του φορτίου, ο χειριστής θα πρέπει να γείρει τις περόνες ελαφρώς προς τα εμπρός.

19 / 134

Category: ΘΕ10

127. Ο χειριστής πρέπει πάντα να πλησιάζει το φορτίο υπό κλίση.

20 / 134

Category: ΘΕ10

126. Το κέντρο βάρους του οχήματος-φορτίου μπορεί να μετατοπιστεί εκτός του τριγώνου ευστάθειας εάν:

21 / 134

Category: ΘΕ10

125. Όταν το φορτίο υπερβαίνει σε βάρος το αντίβαρο, το μηχάνημα έργου μπορεί να ανατραπεί προς τα εμπρός όταν ανυψωθεί το φορτίο.

22 / 134

Category: ΘΕ10

124. Εάν ένα μηχάνημα έργου με βαρύ φορτίο δυσκολεύεται, το φορτίο θα πρέπει να κατατμηθεί σε μικρότερα, πιο διαχειρίσιμα φορτία.

23 / 134

Category: ΘΕ10

123. Στο μηχάνημα έργου πρέπει να ελέγχεται καθημερινά:

24 / 134

Category: ΘΕ10

122. Ο εξοπλισμός ασφαλείας ενός μηχανήματος έργου πρέπει να επιθεωρείται μία φορά το μήνα.

25 / 134

Category: ΘΕ10

121. Η επιθεώρηση του μηχανήματός έργου από το χειριστή πριν από την κάθε χρήση είναι απαραίτητη.

26 / 134

Category: ΘΕ10

120. Ένα μηχάνημα έργου λειτουργεί με κίνηση στους πίσω τροχούς.

27 / 134

Category: ΘΕ9

119. Στην περίπτωση μεταφοράς εκρηκτικών υλών:

28 / 134

Category: ΘΕ9

118. Σε περίπτωση χρήσης αγκίστρου, το φορτίο μπορεί να εφαρμοστεί ως προς οποιαδήποτε κατεύθυνση του άξονα του αγκίστρου.

29 / 134

Category: ΘΕ9

117. Οι πολλαπλές περόνες επιτρέπουν στο χειριστή να χρησιμοποιεί το ίδιο ανυψωτικό για να χειρίζεται έως και τέσσερις παλέτες.

30 / 134

Category: ΘΕ9

116. Ένας εξοπλισμός ώθησης και έλξης τοποθετημένος στις περόνες επιτρέπει το χειρισμό μονάδων φόρτωσης σε κουτιά.

31 / 134

Category: ΘΕ9

115. Οι περιστρεφόμενες περόνες επιτρέπουν την περιστροφή κατά 360ο μοίρες του μεταφερόμενου φορτίου.

32 / 134

Category: ΘΕ9

114. Υπάρχουν διαφόρων ειδών σφικτήρες ενδεικτικά για ανύψωση ελαστικών, κυλίνδρων ή συμπιεσμένου φορτίου.

33 / 134

Category: ΘΕ9

113. Σε ένα ανυψωτικό μηχάνημα, οι σφικτήρες επιτρέπουν το χειρισμό φορτίου χωρίς παλέτες.

34 / 134

Category: ΘΕ9

112. Η χρήση εργαλείων που μπορούν να εφαρμοστούν στις περόνες του ανυψωτικού μηχανήματος επιτρέπει το χειρισμό ειδικών υλικών.

35 / 134

Category: ΘΕ8

111. Το ανυψωτικό όχημα πρέπει δεν πρέπει να σταθμεύεται μπροστά από εξόδους.

36 / 134

Category: ΘΕ8

110. Όταν ολοκληρώνεται η χρήση του ανυψωτικού μηχανήματος, πρέπει να σηκώνεται το χειρόφρενο και να αφαιρούνται τα κλειδιά.

37 / 134

Category: ΘΕ8

109. Το έδαφος πάνω στο οποίο κινείται το ανυψωτικό όχημα πρέπει πάντα να ελέγχεται (π.χ., για υγρασία, λάδια, ασυνέχειες).

38 / 134

Category: ΘΕ8

108. Επιτρέπεται να στοιβάζονται φορτία όταν το ανυψωτικό όχημα βρίσκεται πάνω σε ράμπα.

39 / 134

Category: ΘΕ8

107. Οδηγώντας χωρίς φορτίο σε ράμπα, οι περόνες πρέπει να είναι στραμμένες με κλίση προς την κορυφή του ανυψωτικού οχήματος.

40 / 134

Category: ΘΕ8

106. Οδηγώντας σε ράμπα, οι περόνες πρέπει να βρίσκονται στραμμένες με κλίση και σηκωμένες ώστε να μην ακουμπούν στο έδαφος.

41 / 134

Category: ΘΕ8

105. Οδηγώντας με φορτίο σε ράμπα, το αντικείμενο πρέπει να είναι στραμμένο με κλίση προς την κορυφή του ανυψωτικού οχήματος.

42 / 134

Category: ΘΕ8

104. Σε περίπτωση πορείας σε κατηφόρα, πρέπει να πραγματοποιείται οπισθοπορεία με το βλέμμα του χειριστή στραμμένο προς τα πίσω.

43 / 134

Category: ΘΕ8

103. Οι περόνες πρέπει πάντα να βρίσκονται σε απόσταση 30- 40 εκατ. από το έδαφος.

44 / 134

Category: ΘΕ8

102. Ο χειριστής του ανυψωτικού οχήματος πρέπει πάντα να επιβραδύνει πριν από διασταυρώσεις.

45 / 134

Category: ΘΕ8

101. Το βλέμμα του οδηγού πρέπει να βρίσκεται πάντα προς την φορά κίνησης του ανυψωτικού οχήματος.

46 / 134

Category: ΘΕ8

100. Οι περόνες μπορούν να ανεβοκατεβαίνουν όταν το ανυψωτικό όχημα βρίσκεται σε κίνηση.

47 / 134

Category: ΘΕ8

99. Όταν το φορτίο εμποδίζει το οπτικό πεδίο του χειριστή, πρέπει να πραγματοποιείται οπισθοπορεία.

48 / 134

Category: ΘΕ8

98. Στις στροφές, πρέπει να μειώνεται η ακτίνα καμπυλότητας του ανυψωτικού μηχανήματος.

49 / 134

Category: ΘΕ8

97. Το σώμα του οδηγού μπορεί να εκτίθεται εκτός του ανυψωτικού μηχανήματος.

50 / 134

Category: ΘΕ8

96. Είναι υποχρεωτικό να δίνεται προτεραιότητα στους πεζούς, χρησιμοποιώντας όλες τις συσκευές ακουστικής ειδοποίησης.

51 / 134

Category: ΘΕ8

95. Η ταχύτητα πορείας του ανυψωτικού οχήματος πρέπει να διατηρείται στο ρυθμό της ανθρώπινης βάδισης.

52 / 134

Category: ΘΕ8

94. Θα πρέπει να διατηρείται όσο το δυνατόν μεγαλύτερη η απόσταση μεταξύ του κέντρου βάρους του φορτίου και του ιστού.

53 / 134

Category: ΘΕ8

93. Το φορτίο θα πρέπει να κρατείται όσο το δυνατόν πιο μακριά από τον ιστό πριν αυτός πάρει κλίση προς τα πίσω

54 / 134

Category: ΘΕ8

92. Πριν μπει σε λειτουργία πορείας το ανυψωτικό μηχάνημα, θα πρέπει να οι περόνες να είναι πάντα κατεβασμένες.

55 / 134

Category: ΘΕ8

91. Δεν επιτρέπεται η ανύψωση ατόμων για εργασίες 91 συντήρησης άλλου εξοπλισμού σε υψηλό σημείο.

56 / 134

Category: ΘΕ8

90. Ένα ανυψωτικό όχημα επιτρέπεται να χρησιμοποιείται και για την ώθηση φορτίων.

57 / 134

Category: ΘΕ8

89. Οι ελιγμοί ανύψωσης ενός φορτίου πρέπει να πραγματοποιούνται μόνο εφόσον έχουν απομακρυνθεί άτομα εκτεθειμένα σε πιθανή πτώση του αντικειμένου.

58 / 134

Category: ΘΕ8

88. Για τη μετακίνηση ογκωδών ή βαρειών φορτίων, επιτρέπεται η ταυτόχρονη χρήση δύο ανυψωτικών μηχανημάτων.

59 / 134

Category: ΘΕ8

87. Σε ειδικές περιπτώσεις, επιτρέπεται να μεταφερθεί φορτίο που ξεπερνά το μέγιστο επιτρεπόμενο του ανυψωτικού μηχανήματος.

60 / 134

Category: ΘΕ8

86. Οι χειριστές δεν επιτρέπεται να πραγματοποιούν καμία τροποποίηση του οχήματος, εκτός και αν έχουν σχετική άδεια.

61 / 134

Category: ΘΕ8

85. Ένα ανυψωτικό μηχάνημα πρέπει να τίθεται σε λειτουργία μόνο όταν ο χειριστής βρίσκεται στη θέση του οδηγού.

62 / 134

Category: ΘΕ8

84. Στα κλειδιά ενός ανυψωτικού μηχανήματος μπορεί να έχει πρόσβαση οποιοσδήποτε υπάλληλος της επιχείρησης.

63 / 134

Category: ΘΕ8

83. Σε ένα ανυψωτικό μηχάνημα, μπορεί να εισέλθει και ένα δεύτερο άτομο εκτός από το χειριστή για μία σύντομη μετακίνηση.

64 / 134

Category: ΘΕ7

82. Ο χειριστής ενός μηχανήματος έργου πρέπει να εξασφαλίζει την τήρηση των κανόνων καθαριότητας, ιδιαίτερα για τα υδραυλικά συστήματα.

65 / 134

Category: ΘΕ7

81. Ο χειριστής ενός μηχανήματος έργου θα πρέπει να χρησιμοποιεί αποκλειστικά τα συνιστώμενα από τον κατασκευαστή καύσιμα και λιπαντικά.

66 / 134

Category: ΘΕ7

80. Ο χειριστής ενός μηχανήματος έργου δε χρειάζεται να γνωρίζει τις διαδικασίες συντήρησης.

67 / 134

Category: ΘΕ7

79. Η συντήρηση των μηχανημάτων έργου στοχεύει στην:

68 / 134

Category: ΘΕ7

78. Ο τρόπος χρήσης αλλά και η συντήρηση είναι οι δυο βασικοί παράγοντες που καθορίζουν τη μακροζωία του μηχανήματος έργου.

69 / 134

Category: ΘΕ7

77. Οι εργασίες συντήρησης, πρέπει να γίνονται:

70 / 134

Category: ΘΕ7

76. Τα μηχανήματα έργου έχουν κατασκευαστεί για να παρέχουν τη μεγαλύτερη δυνατή απόδοση, οικονομία και ευχρηστία υπό διάφορες συνθήκες λειτουργίας.

71 / 134

Category: ΘΕ6

75. Οι πλευρικές μπάρες πρέπει να περιορίζουν όσο το δυνατό λιγότερο την ορατότητα του χειριστή.

72 / 134

Category: ΘΕ6

74. Οι πλευρικές μπάρες είναι πιο ασφαλείς από ένα κλειστό θάλαμο

73 / 134

Category: ΘΕ6

73. Σε περίπτωση που οι πόρτες ενός κλειστού θαλάμου δεν κλείσουν σωστά, το σύστημα δεν επιτρέπει την εκκίνηση του οχήματος.

74 / 134

Category: ΘΕ6

72. Ο κλειστός θάλαμος με σταθερές πόρτες εξασφαλίζει ότι οι πόρτες του θαλάμου θα παραμείνουν κλειστές κατά την κίνηση του μηχανήματος.

75 / 134

Category: ΘΕ6

71. Η ζώνη με ρολό εκτάκτου μπλοκαρίσματος ευαίσθητο σε γωνίες ανατροπής επιτρέπει πλήρη κινητικότητα του χειριστή εκτός από πιθανώς επικίνδυνες καταστάσεις

76 / 134

Category: ΘΕ6

70. Η σταθερή ζώνη με χειροκίνητη ρύθμιση δε χρειάζεται αναπροσαρμογή με την αλλαγή του χειριστή.

77 / 134

Category: ΘΕ6

69. Η ζώνη ασφαλείας ενός ανυψωτικού μηχανήματος πρέπει να είναι κοιλιακού/οσφυϊκού τύπου με δύο σημεία στερέωσης.

78 / 134

Category: ΘΕ6

68. Τα συστήματα παθητικής προστασίας πρέπει να είναι πάντα αποτελεσματικά κατά την πορεία του οχήματος χωρίς να απαιτείται η παρέμβαση του χειριστή.

79 / 134

Category: ΘΕ6

67. Τα συστήματα ενεργητικής προστασίας μπορούν να εγγυηθούν απόλυτα την αποτροπή της πλευρικής ανατροπής του μηχανήματος σε οποιαδήποτε κατάσταση.

80 / 134

Category: ΘΕ6

66. Σε περιπτώσεις που υπάρχουν σταθερά εμπόδια σε ύψος, προβλέπεται η ύπαρξη συστήματος περιορισμού της μέγιστης επέκτασης του συστήματος ανύψωσης.

81 / 134

Category: ΘΕ6

65. Στα συστήματα παθητικής προστασίας, περιλαμβάνονται:

82 / 134

Category: ΘΕ6

64. Στα συστήματα ενεργητικής προστασίας, περιλαμβάνονται:

83 / 134

Category: ΘΕ6

63. Η παθητική ασφάλεια αναφέρεται στις παρεμβάσεις για την αποφυγή των συνεπειών ενός επικίνδυνου συμβάντος.

84 / 134

Category: ΘΕ6

62. Η ενεργητική ασφάλεια αναφέρεται στις παρεμβάσεις για την αποφυγή εμφάνισης ενός επικίνδυνου συμβάντος.

85 / 134

Category: ΘΕ5

61. Σε μεγαλύτερα ύψη ανύψωσης, το περιθώριο σφάλματος κατά το χειρισμό φορτίου είναι μεγαλύτερο.

86 / 134

Category: ΘΕ5

60. Τα φορτία που είναι πολύ σταθερά σε χαμηλό ύψος ανύψωσης είναι σταθερά και σε μεγαλύτερα ύψη ανύψωσης.

87 / 134

Category: ΘΕ5

59. Εάν το Συνδυασμένο Κέντρο Βάρους βγει από την Πυραμίδας Σταθερότητας προς τα αριστερά ή προς τα δεξιά, το ανυψωτικό μηχάνημα:

88 / 134

Category: ΘΕ5

58. Εάν το Συνδυασμένο Κέντρο Βάρους υπερβαίνει το μπροστινό μέρος της Πυραμίδας Σταθερότητας, το ανυψωτικό μηχάνημα:

89 / 134

Category: ΘΕ5

57. Το Συνδυασμένο Κέντρο Βάρους σε ένα μηχάνημα έργου πρέπει να παραμείνει εντός της Πυραμίδας Σταθερότητας.

90 / 134

Category: ΘΕ5

56. Το ανυψωτικό μηχάνημα έχει το δικό του κέντρο βάρους, που βρίσκεται συνήθως περίπου 20 cm κάτω από το κάθισμα του χειριστή.

91 / 134

Category: ΘΕ5

55. Ένα περονοφόρο όχημα με ανυψωμένο φορτίο είναι πιο σταθερό από όταν το φορτίο βρίσκεται ανυψωμένο σε χαμηλότερο ύψος.

92 / 134

Category: ΘΕ5

54. Το κέντρο βάρους του φορτωμένου οχήματος μετακινείται προς τον μπροστινό άξονα.

93 / 134

Category: ΘΕ5

53. Να υπολογισθεί η ανυψωτική ικανότητα (Q) του ανυψωτικού για ύψος ανύψωσης h = 4.500 mm και απόσταση κέντρου φορτίου D = 500 mm

94 / 134

Category: ΘΕ5

52. Να υπολογισθεί η ανυψωτική ικανότητα (Q) του ανυψωτικού για ύψος ανύψωσης h = 5.500 mm και απόσταση κέντρου φορτίου D = 600 mm

95 / 134

Category: ΘΕ5

51. Να υπολογισθεί η ανυψωτική ικανότητα (Q) του ανυψωτικού για ύψος ανύψωσης h = 5.000 mm και απόσταση κέντρου φορτίου D = 500 mm.

96 / 134

Category: ΘΕ5

50. Η υπολειμματική ανυψωτική ικανότητα μπορεί σε κάποιες περιπτώσεις να ισούται με την ονομαστική ανυψωτική ικανότητα.

97 / 134

Category: ΘΕ5

49. Μείωση της απόστασης του κέντρου φορτίου μειώνει την ικανότητα ανύψωσης του ανυψωτικού.

98 / 134

Category: ΘΕ5

48. Αύξηση του ύψους ανύψωσης του φορτίου μειώνει την ικανότητα ανύψωσης του ανυψωτικού.

99 / 134

Category: ΘΕ5

47. Ονομαστική ανυψωτική ικανότητα είναι το μέγιστο βάρος που μπορεί να σηκώσει ένα ανυψωτικό σε ορισμένο ύψος ανύψωσης και σε ορισμένη απόσταση του κέντρου φορτίου.

100 / 134

Category: ΘΕ5

46. Ένα όχημα που ανυψώνει φορτίο μεγαλύτερο από την ικανότητά του, τείνει να κινείται προς τα πλάγια, ευνοώντας την πλευρική ανατροπή.

101 / 134

Category: ΘΕ5

45. Η λειτουργία ενός μηχανήματος έργου βασίζεται στην Αρχή του Μοχλού.

102 / 134

Category: ΘΕ5

44. Η αποτελεσματική ανυψωτική ικανότητα του μηχανήματος έργου εξαρτάται από:

103 / 134

Category: ΘΕ5

43. Σε στερεό παραλληλεπίπεδο, το κέντρο βάρος προσδιορίζεται από την τομή των διαγώνιων.

104 / 134

Category: ΘΕ5

42. Σε τρίγωνο, το κέντρο βάρος προσδιορίζεται από την τομή των διαμέσων.

105 / 134

Category: ΘΕ5

41. Το κέντρο βάρους είναι το ιδανικό σημείο στο οποίο μπορεί να φανταστεί κανείς ότι συγκεντρώνεται όλο το βάρος ενός σώματος.

106 / 134

Category: ΘΕ4

40. Σε ένα ηλεκτροκίνητο μηχάνημα έργου, θεωρείται «καλή» πρακτική να ελέγχεται το επίπεδο των ηλεκτρολυτών μία ή δύο φορές την εβδομάδα.

107 / 134

Category: ΘΕ4

39. Κατά τη συμπλήρωση υγρών στην μπαταρία, ο χειριστής, δεν είναι υποχρεωτικό να φέρει ειδικά μέσα ατομικής προστασίας.

108 / 134

Category: ΘΕ4

38. Εκτός εάν υπάρχει ειδική εξουσιοδότηση, η μπαταρία ενός ηλεκτροκίνητου μηχανήματος έργου οχήματος δεν μπορεί να αντικατασταθεί με μπαταρία διαφορετικής τάσης, μάζας και μεγέθους.

109 / 134

Category: ΘΕ4

37. Απαγορεύεται το κάπνισμα ή η χρήση ανοιχτής φλόγας στους χώρους αντικατάστασης ή επαναφόρτισης
μπαταριών των μηχανημάτων έργου.

110 / 134

Category: ΘΕ4

36. Πριν από τη φόρτιση ή την αντικατάσταση της μπαταρίας, το όχημα θα πρέπει να είναι σταθμευμένο και το χειρόφρενο ενεργοποιημένο.

111 / 134

Category: ΘΕ4

35. Το μέγεθος της μπαταρίας ενός ηλεκτροκίνητου ανυψωτικού μηχανήματος, καθώς και ο τύπος του ηλεκτρολύτη, εξαρτάται από:

112 / 134

Category: ΘΕ4

34. Οι μπαταρίες αποτελούν ένα από τα πιο σημαντικά και ζωτικά στοιχεία για την παραγωγικότητα των ηλεκτροκίνητων ανυψωτικών οχημάτων.

113 / 134

Category: ΘΕ4

33. Κάθε κινητήρας ενός ανυψωτικού μηχανήματος εσωτερικής καύσης έχει την ίδια βασική λειτουργικότητα.

114 / 134

Category: ΘΕ4

32. Τα περισσότερα μηχανήματα έργου (εκτός των ηλεκτροκίνητων) φέρουν ντίζελ τετράχρονους κινητήρες εσωτερικής καύσεως.

115 / 134

Category: ΘΕ3

31. Ο ιστός και οι περόνες του ανυψωτικού μηχανήματος κατασκευάζονται από χάλυβα υψηλής αντοχής.

116 / 134

Category: ΘΕ3

30. Ένα ανυψωτικό μηχάνημα δεν έχει χειρόφρενο.

117 / 134

Category: ΘΕ3

29. Τα ανυψωτικά μηχανήματα μπορεί να λειτουργούν είτε με κινητήρα εσωτερικής καύσης είτε με ηλεκτροκινητήρα.

118 / 134

Category: ΘΕ3

28. Η πινακίδα ταυτοποίησης ενός ανυψωτικού μηχανήματος αναφέρει:

119 / 134

Category: ΘΕ3

27. Τα ελαστικά ενός ανυψωτικού μηχανήματος φέρουν σαμπρέλα.

120 / 134

Category: ΘΕ3

26. Ένα ανυψωτικό μηχάνημα μπορεί να έχει δύο ή τρία πεντάλ χειρισμού.

121 / 134

Category: ΘΕ3

25. Ο λεβιές χειρισμού σε ένα ανυψωτικό μηχάνημα χρησιμεύει:

122 / 134

Category: ΘΕ3

24. Τα ανυψωτικά μηχανήματα διαθέτουν σύστημα οπτικοακουστικής προειδοποίησης των πεζών.

123 / 134

Category: ΘΕ3

23. Τα ανυψωτικά μηχανήματα δε διαθέτουν ζώνη ασφαλείας

124 / 134

Category: ΘΕ3

22. Το αντίβαρο σε ένα ανυψωτικό μηχάνημα χρησιμεύει για:

125 / 134

Category: ΘΕ3

21. Ο θάλαμος του χειριστή χρησιμεύει για την προστασία του από πτώση φορτίων ή ανατροπή του μηχανήματος.

126 / 134

Category: ΘΕ3

20. Τα αυτοκινούμενα βιομηχανικά ανυψωτικά μηχανήματα με ικανότητα μεταφοράς άνω των 10.000 kg λειτουργούν συνήθως με ηλεκτροκινητήρα.

127 / 134

Category: ΘΕ3

19. Τα περονοφόρα ανυψωτικά μηχανήματα μπορεί να είναι:

128 / 134

Category: ΘΕ3

18. Το παλετοφόρο είναι εξοπλισμένο με ένα πνευματικό σύστημα που επιτρέπει την ανύψωση του φορτίου από το έδαφος.

129 / 134

Category: ΘΕ2

17. Κατά τη συντήρηση ενός μηχανήματος έργου, όλα τα υδραυλικά συστήματα πρέπει να είναι εκτός πίεσης και με ασφαλισμένες βαλβίδες.

130 / 134

Category: ΘΕ2

16. Ένας κακός χειρισμός ή η αμελής συντήρηση ενός μηχανήματος έργου μπορεί να οδηγήσουν σε τραυματισμό, εγκλωβισμό ή θάνατο εργαζομένου.

131 / 134

Category: ΘΕ2

15. Όταν ένας πεζός στο χώρο εργασίας βλέπει το μηχάνημα ή τον χειριστή, αυτό συνεπάγεται ότι και ο χειριστής βλέπει 15 τον πεζό.

132 / 134

Category: ΘΕ2

14. Η ταχύτητα ή φορά μεταφορά των βαρειών φορτίων πρέπει να ελέγχεται προσεκτικά, ώστε να μη πέσουν κατά την ανύψωσή τους.

133 / 134

Category: ΘΕ2

13. Σε περίπτωση ανατροπής ενός μηχανήματος έργου, ο χειριστής πρέπει να βγει όσο το δυνατόν γρηγορότερα από την καμπίνα.

134 / 134

Category: ΘΕ2

12. Η μελέτη των τεχνικών βιβλίων πριν το χειρισμό ενός μηχανήματος έργου είναι επιβεβλημένη για λόγους ασφαλείας.

Your score is

The average score is 52%

0%