ΚΔΒΜ Φωτεινάκης

Online Test
Επαγγελματικής Κατάρτισης Χειριστών Μηχανημάτων Έργων
Ειδικότητας 2

/134

Μηχανήματα έργου

1 / 134

Category: ΘΕ1

1. Το επάγγελμα χειριστή μηχανημάτων έργου είναι ένα από τα πιο επικίνδυνα επαγγέλματα, με πολλά εργατικά ατυχήματα.

2 / 134

Category: ΘΕ1

2. Ο χειριστής μηχανήματων έργου έχει εκτεταμένες αρμοδιότητες, συμπεριλαμβανομένων να οδηγεί, να χειρίζεται και να συντηρεί το όχημα.

3 / 134

Category: ΘΕ1

3. Ο χειριστής μηχανήματων έργου πρέπει να εφαρμόζει τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ) και ακολουθεί τους εσωτερικούς κανονισμούς ασφάλειας στο εκάστοτε εργοτάξιο.

4 / 134

Category: ΘΕ1

4. Για ανυψωτική ικανότητα έως 2.500 kg, δεν απαιτείται η προηγουμένη λήψη άδειας, υπό την προϋπόθεση ότι οι ενδιαφερόμενοι έχουν υποβληθεί σε πρόγραμμα επαγγελματικής κατάρτισης.

5 / 134

Category: ΘΕ1

5. Για ανυψωτική ικανότητα έως 4.000 kg απαιτείται είτε πιστοποίηση της τεχνικής επάρκειας είτε λήψη αντίστοιχης άδειας.

6 / 134

Category: ΘΕ1

6. Για ανυψωτική ικανότητα άνω των 4.000 kg δεν απαιτείται η λήψη αντίστοιχης άδειας.

7 / 134

Category: ΘΕ1

7. Οι διαδρομές κυκλοφορίας των μηχανημάτων έργου πρέπει να είναι κατάλληλες και ασφαλείς για τα άτομα και τα οχήματα που τις χρησιμοποιούν.

8 / 134

Category: ΘΕ1

8. Στην Ευρωπαϊκή Ένωση, τα κράτη μέλη πρέπει να τηρούν τις ελάχιστες απαιτήσεις των προτύπων σχετικά με τη χρήση μηχανημάτων έργου, και δεν μπορούν να θεσπίσουν αυστηρότερα.

9 / 134

Category: ΘΕ2

9. Ο βασικότερος μακροχρόνιος κίνδυνος για την υγεία του χειριστή ενός μηχανήματος έργου είναι:

10 / 134

Category: ΘΕ2

10. Η χρήση κράνους προστασίας είναι υποχρεωτική για την προστασία του κεφαλιού του χειριστή ενός μηχανήματος έργου.

11 / 134

Category: ΘΕ2

11. Η εκτροπή ή ανατροπή ενός μηχανήματος έργου μπορεί να προκύψει λόγω:

12 / 134

Category: ΘΕ2

12. Η μελέτη των τεχνικών βιβλίων πριν το χειρισμό ενός μηχανήματος έργου είναι επιβεβλημένη για λόγους ασφαλείας.

13 / 134

Category: ΘΕ2

13. Σε περίπτωση ανατροπής ενός μηχανήματος έργου, ο χειριστής πρέπει να βγει όσο το δυνατόν γρηγορότερα από την καμπίνα.

14 / 134

Category: ΘΕ2

14. Η ταχύτητα ή φορά μεταφορά των βαρειών φορτίων πρέπει να ελέγχεται προσεκτικά, ώστε να μη πέσουν κατά την ανύψωσή τους.

15 / 134

Category: ΘΕ2

15. Όταν ένας πεζός στο χώρο εργασίας βλέπει το μηχάνημα ή τον χειριστή, αυτό συνεπάγεται ότι και ο χειριστής βλέπει τον πεζό.

16 / 134

Category: ΘΕ2

16. Ένας κακός χειρισμός ή η αμελής συντήρηση ενός μηχανήματος έργου μπορεί να οδηγήσουν σε τραυματισμό, εγκλωβισμό ή θάνατο εργαζομένου.

17 / 134

Category: ΘΕ2

17. Κατά τη συντήρηση ενός μηχανήματος έργου, όλα τα υδραυλικά συστήματα πρέπει να είναι εκτός πίεσης και με ασφαλισμένες βαλβίδες.

18 / 134

Category: ΘΕ3

18. Το παλετοφόρο είναι εξοπλισμένο με ένα πνευματικό σύστημα που επιτρέπει την ανύψωση του φορτίου από το έδαφος.

19 / 134

Category: ΘΕ3

19. Τα περονοφόρα ανυψωτικά μηχανήματα μπορεί να είναι:

20 / 134

Category: ΘΕ3

20. Τα αυτοκινούμενα βιομηχανικά ανυψωτικά μηχανήματα με ικανότητα μεταφοράς άνω των 10.000 kg λειτουργούν συνήθως με ηλεκτροκινητήρα.

21 / 134

Category: ΘΕ3

21. Ο θάλαμος του χειριστή χρησιμεύει για την προστασία του από πτώση φορτίων ή ανατροπή του μηχανήματος.

22 / 134

Category: ΘΕ3

22. Το αντίβαρο σε ένα ανυψωτικό μηχάνημα χρησιμεύει για:

23 / 134

Category: ΘΕ3

23. Τα ανυψωτικά μηχανήματα δε διαθέτουν ζώνη ασφαλείας

24 / 134

Category: ΘΕ3

24. Τα ανυψωτικά μηχανήματα διαθέτουν σύστημα οπτικοακουστικής προειδοποίησης των πεζών.

25 / 134

Category: ΘΕ3

25. Ο λεβιές χειρισμού σε ένα ανυψωτικό μηχάνημα χρησιμεύει:

26 / 134

Category: ΘΕ3

26. Ένα ανυψωτικό μηχάνημα μπορεί να έχει δύο ή τρία πεντάλ χειρισμού.

27 / 134

Category: ΘΕ3

27. Τα ελαστικά ενός ανυψωτικού μηχανήματος φέρουν σαμπρέλα.

28 / 134

Category: ΘΕ3

28. Η πινακίδα ταυτοποίησης ενός ανυψωτικού μηχανήματος αναφέρει:

29 / 134

Category: ΘΕ3

29. Τα ανυψωτικά μηχανήματα μπορεί να λειτουργούν είτε με κινητήρα εσωτερικής καύσης είτε με ηλεκτροκινητήρα.

30 / 134

Category: ΘΕ3

30. Ένα ανυψωτικό μηχάνημα δεν έχει χειρόφρενο.

31 / 134

Category: ΘΕ3

31. Ο ιστός και οι περόνες του ανυψωτικού μηχανήματος κατασκευάζονται από χάλυβα υψηλής αντοχής.

32 / 134

Category: ΘΕ4

32. Τα περισσότερα μηχανήματα έργου (εκτός των ηλεκτροκίνητων) φέρουν ντίζελ τετράχρονους κινητήρες εσωτερικής καύσεως.

33 / 134

Category: ΘΕ4

33. Κάθε κινητήρας ενός ανυψωτικού μηχανήματος εσωτερικής καύσης έχει την ίδια βασική λειτουργικότητα.

34 / 134

Category: ΘΕ4

34. Οι μπαταρίες αποτελούν ένα από τα πιο σημαντικά και ζωτικά στοιχεία για την παραγωγικότητα των ηλεκτροκίνητων ανυψωτικών οχημάτων.

35 / 134

Category: ΘΕ4

35. Το μέγεθος της μπαταρίας ενός ηλεκτροκίνητου ανυψωτικού μηχανήματος, καθώς και ο τύπος του ηλεκτρολύτη, εξαρτάται από:

36 / 134

Category: ΘΕ4

36. Πριν από τη φόρτιση ή την αντικατάσταση της μπαταρίας, το όχημα θα πρέπει να είναι σταθμευμένο και το χειρόφρενο ενεργοποιημένο.

37 / 134

Category: ΘΕ4

37. Απαγορεύεται το κάπνισμα ή η χρήση ανοιχτής φλόγας στους χώρους αντικατάστασης ή επαναφόρτισης
μπαταριών των μηχανημάτων έργου.

38 / 134

Category: ΘΕ4

38. Εκτός εάν υπάρχει ειδική εξουσιοδότηση, η μπαταρία ενός ηλεκτροκίνητου μηχανήματος έργου οχήματος δεν μπορεί να αντικατασταθεί με μπαταρία διαφορετικής τάσης, μάζας και μεγέθους.

39 / 134

Category: ΘΕ4

39. Κατά τη συμπλήρωση υγρών στην μπαταρία, ο χειριστής, δεν είναι υποχρεωτικό να φέρει ειδικά μέσα ατομικής προστασίας.

40 / 134

Category: ΘΕ4

40. Σε ένα ηλεκτροκίνητο μηχάνημα έργου, θεωρείται «καλή» πρακτική να ελέγχεται το επίπεδο των ηλεκτρολυτών μία ή δύο φορές την εβδομάδα.

41 / 134

Category: ΘΕ5

41. Το κέντρο βάρους είναι το ιδανικό σημείο στο οποίο μπορεί να φανταστεί κανείς ότι συγκεντρώνεται όλο το βάρος ενός σώματος.

42 / 134

Category: ΘΕ5

42. Σε τρίγωνο, το κέντρο βάρος προσδιορίζεται από την τομή των διαμέσων.

43 / 134

Category: ΘΕ5

43. Σε στερεό παραλληλεπίπεδο, το κέντρο βάρος προσδιορίζεται από την τομή των διαγώνιων.

44 / 134

Category: ΘΕ5

44. Η αποτελεσματική ανυψωτική ικανότητα του μηχανήματος έργου εξαρτάται από:

45 / 134

Category: ΘΕ5

45. Η λειτουργία ενός μηχανήματος έργου βασίζεται στην Αρχή του Μοχλού.

46 / 134

Category: ΘΕ5

46. Ένα όχημα που ανυψώνει φορτίο μεγαλύτερο από την ικανότητά του, τείνει να κινείται προς τα πλάγια, ευνοώντας την πλευρική ανατροπή.

47 / 134

Category: ΘΕ5

47. Ονομαστική ανυψωτική ικανότητα είναι το μέγιστο βάρος που μπορεί να σηκώσει ένα ανυψωτικό σε ορισμένο ύψος ανύψωσης και σε ορισμένη απόσταση του κέντρου φορτίου.

48 / 134

Category: ΘΕ5

48. Αύξηση του ύψους ανύψωσης του φορτίου μειώνει την ικανότητα ανύψωσης του ανυψωτικού.

49 / 134

Category: ΘΕ5

49. Μείωση της απόστασης του κέντρου φορτίου μειώνει την ικανότητα ανύψωσης του ανυψωτικού.

50 / 134

Category: ΘΕ5

50. Η υπολειμματική ανυψωτική ικανότητα μπορεί σε κάποιες περιπτώσεις να ισούται με την ονομαστική ανυψωτική ικανότητα.

51 / 134

Category: ΘΕ5

51. Να υπολογισθεί η ανυψωτική ικανότητα (Q) του ανυψωτικού για ύψος ανύψωσης h = 5.000 mm και απόσταση κέντρου φορτίου D = 500 mm.

52 / 134

Category: ΘΕ5

52. Να υπολογισθεί η ανυψωτική ικανότητα (Q) του ανυψωτικού για ύψος ανύψωσης h = 5.500 mm και απόσταση κέντρου φορτίου D = 600 mm

53 / 134

Category: ΘΕ5

53. Να υπολογισθεί η ανυψωτική ικανότητα (Q) του ανυψωτικού για ύψος ανύψωσης h = 4.500 mm και απόσταση κέντρου φορτίου D = 500 mm

54 / 134

Category: ΘΕ5

54. Το κέντρο βάρους του φορτωμένου οχήματος μετακινείται προς τον μπροστινό άξονα.

55 / 134

Category: ΘΕ5

55. Ένα περονοφόρο όχημα με ανυψωμένο φορτίο είναι πιο σταθερό από όταν το φορτίο βρίσκεται ανυψωμένο σε χαμηλότερο ύψος.

56 / 134

Category: ΘΕ5

56. Το ανυψωτικό μηχάνημα έχει το δικό του κέντρο βάρους, που βρίσκεται συνήθως περίπου 20 cm κάτω από το κάθισμα του χειριστή.

57 / 134

Category: ΘΕ5

57. Το Συνδυασμένο Κέντρο Βάρους σε ένα μηχάνημα έργου πρέπει να παραμείνει εντός της Πυραμίδας Σταθερότητας.

58 / 134

Category: ΘΕ5

58. Εάν το Συνδυασμένο Κέντρο Βάρους υπερβαίνει το μπροστινό μέρος της Πυραμίδας Σταθερότητας, το ανυψωτικό μηχάνημα:

59 / 134

Category: ΘΕ5

59. Εάν το Συνδυασμένο Κέντρο Βάρους βγει από την Πυραμίδας Σταθερότητας προς τα αριστερά ή προς τα δεξιά, το ανυψωτικό μηχάνημα:

60 / 134

Category: ΘΕ5

60. Τα φορτία που είναι πολύ σταθερά σε χαμηλό ύψος ανύψωσης είναι σταθερά και σε μεγαλύτερα ύψη ανύψωσης.

61 / 134

Category: ΘΕ5

61. Σε μεγαλύτερα ύψη ανύψωσης, το περιθώριο σφάλματος κατά το χειρισμό φορτίου είναι μεγαλύτερο.

62 / 134

Category: ΘΕ6

62. Η ενεργητική ασφάλεια αναφέρεται στις παρεμβάσεις για την αποφυγή εμφάνισης ενός επικίνδυνου συμβάντος.

63 / 134

Category: ΘΕ6

63. Η παθητική ασφάλεια αναφέρεται στις παρεμβάσεις για την αποφυγή των συνεπειών ενός επικίνδυνου συμβάντος.

64 / 134

Category: ΘΕ6

64. Στα συστήματα ενεργητικής προστασίας, περιλαμβάνονται:

65 / 134

Category: ΘΕ6

65. Στα συστήματα παθητικής προστασίας, περιλαμβάνονται:

66 / 134

Category: ΘΕ6

66. Σε περιπτώσεις που υπάρχουν σταθερά εμπόδια σε ύψος, προβλέπεται η ύπαρξη συστήματος περιορισμού της μέγιστης επέκτασης του συστήματος ανύψωσης.

67 / 134

Category: ΘΕ6

67. Τα συστήματα ενεργητικής προστασίας μπορούν να εγγυηθούν απόλυτα την αποτροπή της πλευρικής ανατροπής του μηχανήματος σε οποιαδήποτε κατάσταση.

68 / 134

Category: ΘΕ6

68. Τα συστήματα παθητικής προστασίας πρέπει να είναι πάντα αποτελεσματικά κατά την πορεία του οχήματος χωρίς να απαιτείται η παρέμβαση του χειριστή.

69 / 134

Category: ΘΕ6

69. Η ζώνη ασφαλείας ενός ανυψωτικού μηχανήματος πρέπει να είναι κοιλιακού/οσφυϊκού τύπου με δύο σημεία στερέωσης.

70 / 134

Category: ΘΕ6

70. Η σταθερή ζώνη με χειροκίνητη ρύθμιση δε χρειάζεται αναπροσαρμογή με την αλλαγή του χειριστή.

71 / 134

Category: ΘΕ6

71. Η ζώνη με ρολό εκτάκτου μπλοκαρίσματος ευαίσθητο σε γωνίες ανατροπής επιτρέπει πλήρη κινητικότητα του χειριστή εκτός από πιθανώς επικίνδυνες καταστάσεις

72 / 134

Category: ΘΕ6

72. Ο κλειστός θάλαμος με σταθερές πόρτες εξασφαλίζει ότι οι πόρτες του θαλάμου θα παραμείνουν κλειστές κατά την κίνηση του μηχανήματος.

73 / 134

Category: ΘΕ6

73. Σε περίπτωση που οι πόρτες ενός κλειστού θαλάμου δεν κλείσουν σωστά, το σύστημα δεν επιτρέπει την εκκίνηση του οχήματος.

74 / 134

Category: ΘΕ6

74. Οι πλευρικές μπάρες είναι πιο ασφαλείς από ένα κλειστό θάλαμο

75 / 134

Category: ΘΕ6

75. Οι πλευρικές μπάρες πρέπει να περιορίζουν όσο το δυνατό λιγότερο την ορατότητα του χειριστή.

76 / 134

Category: ΘΕ7

76. Τα μηχανήματα έργου έχουν κατασκευαστεί για να παρέχουν τη μεγαλύτερη δυνατή απόδοση, οικονομία και ευχρηστία υπό διάφορες συνθήκες λειτουργίας.

77 / 134

Category: ΘΕ7

77. Οι εργασίες συντήρησης, πρέπει να γίνονται:

78 / 134

Category: ΘΕ7

78. Ο τρόπος χρήσης αλλά και η συντήρηση είναι οι δυο βασικοί παράγοντες που καθορίζουν τη μακροζωία του μηχανήματος έργου.

79 / 134

Category: ΘΕ7

79. Η συντήρηση των μηχανημάτων έργου στοχεύει στην:

80 / 134

Category: ΘΕ7

80. Ο χειριστής ενός μηχανήματος έργου δε χρειάζεται να γνωρίζει τις διαδικασίες συντήρησης.

81 / 134

Category: ΘΕ7

81. Ο χειριστής ενός μηχανήματος έργου θα πρέπει να χρησιμοποιεί αποκλειστικά τα συνιστώμενα από τον κατασκευαστή καύσιμα και λιπαντικά.

82 / 134

Category: ΘΕ7

82. Ο χειριστής ενός μηχανήματος έργου πρέπει να εξασφαλίζει την τήρηση των κανόνων καθαριότητας, ιδιαίτερα για τα υδραυλικά συστήματα.

83 / 134

Category: ΘΕ8

83. Σε ένα ανυψωτικό μηχάνημα, μπορεί να εισέλθει και ένα δεύτερο άτομο εκτός από το χειριστή για μία σύντομη μετακίνηση.

84 / 134

Category: ΘΕ8

84. Στα κλειδιά ενός ανυψωτικού μηχανήματος μπορεί να έχει πρόσβαση οποιοσδήποτε υπάλληλος της επιχείρησης.

85 / 134

Category: ΘΕ8

85. Ένα ανυψωτικό μηχάνημα πρέπει να τίθεται σε λειτουργία μόνο όταν ο χειριστής βρίσκεται στη θέση του οδηγού.

86 / 134

Category: ΘΕ8

86. Οι χειριστές δεν επιτρέπεται να πραγματοποιούν καμία τροποποίηση του οχήματος, εκτός και αν έχουν σχετική άδεια.

87 / 134

Category: ΘΕ8

87. Σε ειδικές περιπτώσεις, επιτρέπεται να μεταφερθεί φορτίο που ξεπερνά το μέγιστο επιτρεπόμενο του ανυψωτικού μηχανήματος.

88 / 134

Category: ΘΕ8

88. Για τη μετακίνηση ογκωδών ή βαρειών φορτίων, επιτρέπεται η ταυτόχρονη χρήση δύο ανυψωτικών μηχανημάτων.

89 / 134

Category: ΘΕ8

89. Οι ελιγμοί ανύψωσης ενός φορτίου πρέπει να πραγματοποιούνται μόνο εφόσον έχουν απομακρυνθεί άτομα εκτεθειμένα σε πιθανή πτώση του αντικειμένου.

90 / 134

Category: ΘΕ8

90. Ένα ανυψωτικό όχημα επιτρέπεται να χρησιμοποιείται και για την ώθηση φορτίων.

91 / 134

Category: ΘΕ8

91. Δεν επιτρέπεται η ανύψωση ατόμων για εργασίες συντήρησης άλλου εξοπλισμού σε υψηλό σημείο.

92 / 134

Category: ΘΕ8

92. Πριν μπει σε λειτουργία πορείας το ανυψωτικό μηχάνημα, θα πρέπει να οι περόνες να είναι πάντα κατεβασμένες.

93 / 134

Category: ΘΕ8

93. Το φορτίο θα πρέπει να κρατείται όσο το δυνατόν πιο μακριά από τον ιστό πριν αυτός πάρει κλίση προς τα πίσω

94 / 134

Category: ΘΕ8

94. Θα πρέπει να διατηρείται όσο το δυνατόν μεγαλύτερη η απόσταση μεταξύ του κέντρου βάρους του φορτίου και του ιστού.

95 / 134

Category: ΘΕ8

95. Η ταχύτητα πορείας του ανυψωτικού οχήματος πρέπει να διατηρείται στο ρυθμό της ανθρώπινης βάδισης.

96 / 134

Category: ΘΕ8

96. Είναι υποχρεωτικό να δίνεται προτεραιότητα στους πεζούς, χρησιμοποιώντας όλες τις συσκευές ακουστικής ειδοποίησης.

97 / 134

Category: ΘΕ8

97. Το σώμα του οδηγού μπορεί να εκτίθεται εκτός του ανυψωτικού μηχανήματος.

98 / 134

Category: ΘΕ8

98. Στις στροφές, πρέπει να μειώνεται η ακτίνα καμπυλότητας του ανυψωτικού μηχανήματος.

99 / 134

Category: ΘΕ8

99. Όταν το φορτίο εμποδίζει το οπτικό πεδίο του χειριστή, πρέπει να πραγματοποιείται οπισθοπορεία.

100 / 134

Category: ΘΕ8

100. Οι περόνες μπορούν να ανεβοκατεβαίνουν όταν το ανυψωτικό όχημα βρίσκεται σε κίνηση.

101 / 134

Category: ΘΕ8

101. Το βλέμμα του οδηγού πρέπει να βρίσκεται πάντα προς την φορά κίνησης του ανυψωτικού οχήματος.

102 / 134

Category: ΘΕ8

102. Ο χειριστής του ανυψωτικού οχήματος πρέπει πάντα να επιβραδύνει πριν από διασταυρώσεις.

103 / 134

Category: ΘΕ8

103. Οι περόνες πρέπει πάντα να βρίσκονται σε απόσταση 30- 40 εκατ. από το έδαφος.

104 / 134

Category: ΘΕ8

104. Σε περίπτωση πορείας σε κατηφόρα, πρέπει να πραγματοποιείται οπισθοπορεία με το βλέμμα του χειριστή στραμμένο προς τα πίσω.

105 / 134

Category: ΘΕ8

105. Οδηγώντας με φορτίο σε ράμπα, το αντικείμενο πρέπει να είναι στραμμένο με κλίση προς την κορυφή του ανυψωτικού οχήματος.

106 / 134

Category: ΘΕ8

106. Οδηγώντας σε ράμπα, οι περόνες πρέπει να βρίσκονται στραμμένες με κλίση και σηκωμένες ώστε να μην ακουμπούν στο έδαφος.

107 / 134

Category: ΘΕ8

107. Οδηγώντας χωρίς φορτίο σε ράμπα, οι περόνες πρέπει να είναι στραμμένες με κλίση προς την κορυφή του ανυψωτικού οχήματος.

108 / 134

Category: ΘΕ8

108. Επιτρέπεται να στοιβάζονται φορτία όταν το ανυψωτικό όχημα βρίσκεται πάνω σε ράμπα.

109 / 134

Category: ΘΕ8

109. Το έδαφος πάνω στο οποίο κινείται το ανυψωτικό όχημα πρέπει πάντα να ελέγχεται (π.χ., για υγρασία, λάδια, ασυνέχειες).

110 / 134

Category: ΘΕ8

110. Όταν ολοκληρώνεται η χρήση του ανυψωτικού μηχανήματος, πρέπει να σηκώνεται το χειρόφρενο και να αφαιρούνται τα κλειδιά.

111 / 134

Category: ΘΕ8

111. Το ανυψωτικό όχημα πρέπει δεν πρέπει να σταθμεύεται μπροστά από εξόδους.

112 / 134

Category: ΘΕ9

112. Η χρήση εργαλείων που μπορούν να εφαρμοστούν στις περόνες του ανυψωτικού μηχανήματος επιτρέπει το χειρισμό ειδικών υλικών.

113 / 134

Category: ΘΕ9

113. Σε ένα ανυψωτικό μηχάνημα, οι σφικτήρες επιτρέπουν το χειρισμό φορτίου χωρίς παλέτες.

114 / 134

Category: ΘΕ9

114. Υπάρχουν διαφόρων ειδών σφικτήρες ενδεικτικά για ανύψωση ελαστικών, κυλίνδρων ή συμπιεσμένου φορτίου.

115 / 134

Category: ΘΕ9

115. Οι περιστρεφόμενες περόνες επιτρέπουν την περιστροφή κατά 360ο μοίρες του μεταφερόμενου φορτίου.

116 / 134

Category: ΘΕ9

116. Ένας εξοπλισμός ώθησης και έλξης τοποθετημένος στις περόνες επιτρέπει το χειρισμό μονάδων φόρτωσης σε κουτιά.

117 / 134

Category: ΘΕ9

117. Οι πολλαπλές περόνες επιτρέπουν στο χειριστή να χρησιμοποιεί το ίδιο ανυψωτικό για να χειρίζεται έως και τέσσερις παλέτες.

118 / 134

Category: ΘΕ9

118. Σε περίπτωση χρήσης αγκίστρου, το φορτίο μπορεί να εφαρμοστεί ως προς οποιαδήποτε κατεύθυνση του άξονα του αγκίστρου.

119 / 134

Category: ΘΕ9

119. Στην περίπτωση μεταφοράς εκρηκτικών υλών:

120 / 134

Category: ΘΕ10

120. Ένα μηχάνημα έργου λειτουργεί με κίνηση στους πίσω τροχούς.

121 / 134

Category: ΘΕ10

121. Η επιθεώρηση του μηχανήματός έργου από το χειριστή πριν από την κάθε χρήση είναι απαραίτητη.

122 / 134

Category: ΘΕ10

122. Ο εξοπλισμός ασφαλείας ενός μηχανήματος έργου πρέπει να επιθεωρείται μία φορά το μήνα.

123 / 134

Category: ΘΕ10

123. Στο μηχάνημα έργου πρέπει να ελέγχεται καθημερινά:

124 / 134

Category: ΘΕ10

124. Εάν ένα μηχάνημα έργου με βαρύ φορτίο δυσκολεύεται, το φορτίο θα πρέπει να κατατμηθεί σε μικρότερα, πιο διαχειρίσιμα φορτία.

125 / 134

Category: ΘΕ10

125. Όταν το φορτίο υπερβαίνει σε βάρος το αντίβαρο, το μηχάνημα έργου μπορεί να ανατραπεί προς τα εμπρός όταν ανυψωθεί το φορτίο.

126 / 134

Category: ΘΕ10

126. Το κέντρο βάρους του οχήματος-φορτίου μπορεί να μετατοπιστεί εκτός του τριγώνου ευστάθειας εάν:

127 / 134

Category: ΘΕ10

127. Ο χειριστής πρέπει πάντα να πλησιάζει το φορτίο υπό κλίση.

128 / 134

Category: ΘΕ10

128. Πριν από την απόθεση του φορτίου, ο χειριστής θα πρέπει να γείρει τις περόνες ελαφρώς προς τα εμπρός.

129 / 134

Category: ΘΕ10

129. Κατά την προσέγγιση σε «τυφλές» γωνίες, πρέπει να χρησιμοποιείται η κόρνα.

130 / 134

Category: ΘΕ11

130. Τα επίπεδα θορύβου που δημιουργούνται από τα μηχανήματα έργου ποικίλουν σημαντικά ανάλογα με παράγοντες όπως το είδος του μηχανήματος, το μοντέλο, η λειτουργία που εκτελείται, και η κατάσταση του μηχανήματος.

131 / 134

Category: ΘΕ11

131. Η κυρίαρχη πηγή θορύβου στα περισσότερα μηχανήματα έργου με κινητήρες ντίζελ είναι η ανεπαρκής σίγαση της
εξάτμισης.

132 / 134

Category: ΘΕ11

132. Ένας συνήθης τρόπος μόλυνσης του περιβάλλοντος μετά το πέρας της συντήρησης ή της επισκευής του μηχανήματος έργου είναι να απορρίπτονται με μη ελεγχόμενο τρόπο τα λάδια ή τα φίλτρα.

133 / 134

Category: ΘΕ11

133. Όταν ένα μηχάνημα βρίσκεται στο τέλος της ζωής του, συχνά εγκαταλείπεται εκτεθειμένο ή μερικώς εκτεθειμένο περιορίζοντας το χώρο εργασίας.

134 / 134

Category: ΘΕ11

134. Με τον καιρό ένα εγκαταλελειμμένο μηχάνημα έργου μπορεί να σκουριάσει, προκαλώντας εκτεταμένες διαρροές υγρών που μπορεί να φέρει ακόμα (π.χ., κινητήρα, υδραυλικά).

Your score is

The average score is 82%

0%